تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

برای دوستان

 یار تو اکنون بپیش روی توست 
یار تو دلداده ای در کوی توست
تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی
 
 دزمیان ناله مرغ سحر 

ناله ها کردم من بی خبر 
گفتم از درد دل و انوه خویش 
از دل بگرفته و اندئه خویش

سال ها پیش که کودک بودم

سر هر کوچه کسی بود که چینی را

بند می زد با عشق

و من آن روز به خود می گفتم

آخر این هم شد کار ؟

ولی امروز که دیگر اثری از او نیست

نقش یک دل که به روی چینی است

ترکی دارد و من . . .

در به در

کوی به کوی

در پی بند زنی می گردم . . ...................

 

 سالهایی که دلداده و همدم بودم

 

سالهایی که برای پدر ناز و محرم بودم 


کودکی پاک ومنزه خنده هایم هم عشق 


گوئیا اغوش تنگ بوده و مرحم بودم 


همه جا عشق و امید بود و صدای مردم 


گوئیا عشق و صفا بوده و من کم بودم 


حالیا ایهمه اندوه بدل دارم و غمنتامه عشق 


بدلم سینه اسرار نه که غم ذارم 


چونکه صحرا برسید صبح با شور و نشاط 


شاد و خوشحال شدم پیرو که همذم دا رم


این کلبه ناچیز گلستان و صفا هست 

با بودن  یاران  هم عشق و وفا هست 

دیباچه شور و ادب و عشق و صداقت 

یاران چه بگویم که درین کلبه چها هست 

عبدی چومن وپیرو مراد یست درین بحر 

 پیرو که دلش کوه غم و رنج و بلا هست 

دور از تو بلایای جهان در همه ادوار
 
 اینک چه بگویم که  رقیق اهل کجا هست

نظرات 1 + ارسال نظر
جوک خانه جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 01:06 http://raouf7.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلییییییییییییییییییییییییییی خوبی داری
به وبلاگ منم سربزن
آدرسش:
جوک خانه
raouf7.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد