تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

عاشقانه ها

 

برای تو برای تو که ماه این کرانه ای 


برای تو برای تو که بهترین عزیز و جاودانه ای 


برای تو که صاحب قلبی پر از عشق و امید 


بهانه میکند دلم تورا که بی بهانه ای 


تو عطر پاک گل درین صحن و سرا نشانده ای 


تو از تبار پاکی و زلال و صادقانه ای 


دلیل من برای تو تویی که هستی خود غزل 


فرشته خیال من تو همچنان فسانه ای


گاهی اوی دل و گاهی بانوی کویر 


درین نوا و این صدا تو خوب و عارفانه ای

 

برای تو برای تو که ماه این کرانه ای 


برای تو برای تو که بهترین عزیز و جاودانه ای 


برای تو که صاحب قلبی پر از عشق و امید 


بهانه میکند دلم تورا که بی بهانه ای 


تو عطر پاک گل درین صحن و سرا نشانده ای 


تو از تبار پاکی و زلال و صادقانه ای 


دلیل من برای تو تویی که هستی خود غزل 


نسرین در خیال من تو همچنان فسانه ای 


دلتو با دل من یگ دله کن 


باتوام در همه عمرم کمتر گله کن 


من به امید تو از خویش برون خواهم شد 


تا سر کوی تو منباز رسم حو صله کن


همچو یخ بودم که از عشق تم من اتش گرفتم 


با بوسه لبم را به لبت دوخته بودم


دستم چو گرفتم به پهلوی خود افروخته بودم


همچون پر پروانه که با شمع بسوزد 


در حسرت اغوش تو من سوخته بودم

 
 
 خوشا بر دختر زیبای ایران 

زکرمان اهو این دخت دلیران 

بقلب من نشست اهو درین دشت 

بود اهو مثال بچه شیران 

ببین بابا به مشهد چشم براهه 

ببین مشهد کجا و دشت کرمان 

بودنت را ارج می نهم 

با چشم دل به زیبائی تو خیره میشوم صادقانه چون شمع در سکوت


و سرمای خاموشی خود میسوزم 

تابه سراغم ائی  پروانه وار 


نه نه تا کلبه دلت روشن گردد 

هرجای ایران که باشی باز در قلب من جای داری 

و من قلبم را تقدیم تو میکنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد