تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

مشاعره شعر ناب


 
همیشه تا دم صبح یار بودی 
به هنگام سَحر دلدار بودی 
همیشه در مقام عشق و ایثار
تو بودی یارمن غمخوار بودی
 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تمام طاق ابرویت برایم سایه بانی شد 
من و این سایبان دلبر؛ فدای زلف و گیسویت 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 سوز دل و اشگ سحر 
یا رب بفریادم برس

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
حیف این عمر گرانمایه ما
بی ثمر  می گذرد وای به ما 
  تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تا زِخود بیرون شدم جنت کجا و این جهان 
  این جهان با این همه جور زمان در این مکان
 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 
یگ جرعه شراب ناب و دلبر 
آو بود و چو شعر ناب در بر
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
یقین دارم که می آیی  بخواب عاشق بیدل
 بیا یکشب بخواب من که محتاج توام دلبر 
 
 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
یقین که دارم نوشدارو به کار من نمی آید

یار از پرده برون شو بنگر حال مرا .....     دیر وقتیست نپرسیدی تو احوال مرا

جدا کننده متن وبلاگ لاینر وبلاگ

یاچو زالو می مکید او شیره جان مرا ...   یا نشانه میگرفت یک لحظه ایمان مرا

جدا کننده متن وبلاگ لاینر وبلاگ

وندرین برزخ دنیا چکنم دلبر من .....         تک و تنها شده ام یار بیا در بر من

جدا کننده متن وبلاگ لاینر وبلاگ

یا نظر بازی کنم گاهی رفیق .....      یا نگاهی دلبرم یار شفیق

جدا کننده متن وبلاگ لاینر وبلاگ

دیدمش با قلب بشکسته ولی

گفتمش خواهان تو هستم کجا شد همدلی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد