تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

خسته دل

  • منم  آن خسته دل  خداوندا هزاران  آرزو دارم
  • هزاران زخم بر سینه زیاران مو بمو دارم
  • دلم را بیش و کم گاهی سرایی کرده اند بی مهر
  • چنین نامردمی این زخم کهنه را اَزو دارم
  • ازو که با سلامی گرم صفای سینه ام بگرفت
  • همی دانم که در برزخ چون اورا روبرو دارم
  • گهی بازور و باتزویر ریا کردند و بر بَستند
  • رَه میخانه مارا !! ایساقی عَدودارم
  • فَغان و ناله و غوغا شده همراه و همدردم
  • دریغ افسوس که نه  آبُ و شرابی در سَبو دارم 
  • سبو بشکسته لیلایم گرفتار دَد و دیو است
  • درین وادی درین برزخ سرابی روبرو دارم
  • چگونه دام برچینم شوم ناجی درین دوران
  • توسل بر خدای مهربان کردم درین دنیای وانفسا چو او    دارم
  • یکی از آرزوهایم زیارت خانه ات باشد با بینش
  • که با دلبر بگیرم دست دست همه جا دل به او دارم 
  • خداوندا  تو آگاهی و درد دوست میدانی
  • کمک کن پیرو را یارب که عمر رفته را در چشم او دارم
  •  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد