تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

آی داداشم آی داداشم

 شولوخ المه شولوخ المه چورک  تو بخور جان داداش


گل بورابا گل بورابا سوی ما جان قارداش جان داداش


تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

دولچای سو را ببین چورک و دستهای


 خالیمو


سوپورم( درد داره اشگ تو (کور)م جان داداش



میدونی(باخدیم )که گویا (دوپو) تموم شده



سنی چوخ ایسترم وخاطر خواهم جان داداش



سفره دلتو تی اچ کن بگو حرف دلتو 


تو برام خیلی عزیزی بخدا جان داداش



دو پو و ات گه نداریم توپوخ هم تموم شده 


ال نکن تو جیب خود باش رو گورم جان داداش


منم چو تو بچه هارو دوس دارم 


او اوشاخ تو سویووم بخدا جان داداش


فدای معرفتت که خیلی ماهی   فنائی


 عادل و مهربونی تو بخدا جان داداش


سنه جانلار فداسی آی داداشیم آی داداشیم


آلارام مـــن قاداسی آی داداشیم آی داداشیم


ســـــــــــــویرم خاطیروی خاطیروون ارزش چوخ


ای فرشتــه بالاسی آی داداشیم آی داداشیم


نظرات 2 + ارسال نظر
صحرا سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 14:16 http://http//zakhmiedel3.rozblog.com/

سلام بابای خوبم شهر مشهدم مگه اینترنتش مشگل پیدا کرده؟

من فکر کردم فقط تهران نتاش قطع شده اونم به خاطر هفته دولت و....

آخه تهران هر مناسبتی میشه زود نتها رو قطع میکنن

من از هم لینکیهای شهرستانم نظر زیاد دارم تو این دو روز

فقط نتامون قطع شده نمیتونیم جواب بلاگفاییها رو بدیم بقیه سایتا نم نم کار میکنه

اره مشهد ه م دوروزه اختلال داره نت ها

http://8pic.ir/images/kln0ilam0kot5vz9fl4g.jpg

متشکرم دایی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد