تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

رنجش چرا

  • ای مهربان با صفا رنجش چرا رنجش چر ا
  • عادل فنائی با خدا رنجش چرا رنجش چرا 

  • سروی و خو ش الحان رفیق دوستی و تو یاری شفیق 
  • گلبوته شعر و غزل بر من بگو رنجش چرا 

  • این نت مرا رنجانده است چون دفتری وامانده است 
  • رنجیده ام من از بلاک از دست تو رنجش چرا 

  • تو مهربان یار منی استاذ و غمخوار منی 
  • گویا که روح بر تنی عادل عزیز  ر 
  • ر نجش چرا 

  • پیرو شدم در راه عشق عاشق نمی رنجد ز یار 
  • یار و وفادار و نگار بر من بگو رنجش چرا
  • حلالم کن اگر رنجیدی از من
  • نمی دانم چه بدها دیدی ازمن
  • رفیق مهربان ، یار شفیقم !
  • داداش نازنین ، دانا رفیقم !
  • من و افکار کوتاهم ببخشید . . .
  • کمی شد منحرف راهم ببخشید . .
  • دل است و شاعر و احساس هایش
  • بزرگی کن بر او بخشا خطایش
  • اگر این نت شما را داده آزار
  • بلاگفا را مقصر دان تو این بار
  • تو یار مهربان هستی و غم خوار
  • تو استاد منی ، روحِ منی یار !
  • بزرگی از شما کوتاهی از ما
  • عزیز پیروم ! بی راهی از ما
  • اگر عادل زمانی گشت غافل
  • کنش لطفا تو رسوای محافل
  • تمام کوششم بر کار گیرم
  • که از استاد خود منّت پذیرم
  • اگر یک لحظه لغزیدم به بیراه
  • تذکّر از شما دانای آگاه
  • بفرمایی اگر « مردن » بمیرم
  • به « سمعاً طاعةً » منّت پذیرم
  • ببخشیدم که طولانی است مطلب
  • کنم بس مطلبِ خود ، می گزم لب . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
بنت الهدی سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 20:11 http://www.tabiatmoallememast.blogsky.com

سلام...خوب هستین؟ماشالا خیلی با انگیزه این ها...من که هر وفت اومدم وبتون یه قالب جدید داشت...همین الان تو بلاگ اسکای بودم که دیدم پست جدید گذاشتین اومدم ولی متاسفانه پیداش نمیکنم:ناراحت

این بلاگفا هم که باز خراب شده برا همین دیگه از دوستان خبری نیست...حداقل خوبه که شما چندتا وب مختلف دارین...اینطوری خیلی بهتره...
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد