تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

یاران مهربان

 

 معشوقی را که چشم انتخاب کند 

  شاید  عزیز  دل  نشود 

  اما آنرا که دل  بپسندد  بی گمان 

   نور  چشم  خواهد  شد


 

 

  


 

بی تاب درون خانه تنها

با ماه به گفتگو چه شبها

دنیاست کنار من چو دنیا

دوراست ز جانمان شررها

تا هست برادر چو توئی. باشد و باشد

سرزنده تر از سرو روان . باشد و باشد

امید نبیند به جهان رنگ غم و درد

هر پیرو یزدان چو توئی باشد و باشد

(گیتی رسائی)

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


 

 

از دل چه بگویم که خریدار ندارد

بیچاره دلم گرمی بازار ندارد

از دل چه بگویم که گرفتار نگاهست 

افسون شده   دلبر و  د لدار ندارد 

خواهم که بگویم بتو ای خا لق و دادار  

پیرو به همه کل جهان جز توخریدار ندارد

علی کارگر  (پیرو)

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 

به هر دست که دادیکه دادی بهمان دست گرفتی


 

 

گاه چون گیتی رسا و گاه چون کوه استوار 
گاه باشد رسائی بیقرار و بیقرار و بیقرار 
گاه در ان شاخه گل خاری چو من 
گاه بر گلبرگ گل باشد ترنم بیشمار 
گاه همچون برادر خاک پای راه اوست 
خاک راه است پیرو در راه گیتی شرمسار 

علی کارگر (پیرو )

Animated gif تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


 

ای مهربان با صفا رنجش چرا رنجش چر ا
عادل فنائی با خدا رنجش چرا رنجش چرا 
سروی و خو ش الحان رفیق دوستی و تو یاری شفیق 
گلبوته شعر و غزل بر من بگو رنجش چرا 
این نت مرا رنجانده است چون دفتری وامانده است 
رنجیده ام من از بلاک از دست تو رنجش چرا 
تو مهربان یار منی استاد و غمخوار منی 
گویا که روح بر تنی عادل عزیز رنجش چرا 
پیرو شدم در راه  یار  هر گل نمی رنجذ ز خار  
یار و وفادار و نگار بر من بگو رنجش چرا

ررنجش چراررنجش چراررنجش چرا


 
نظرات 1 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:22 http://fars.fr.cr/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
افتخار میدین پیش منم بیاین
9658

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد