تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

سلام ..درود

گل بوته های شعر و ترانه

سلامـــم را پذیرا باش پیرو !

درودم را به قلبت پاش پیرو !
دورد بی کرانم صد سلامم ،
نثار قلــــب پاکت کاش پیرو !

عادل فنائی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به چشمانم درودت می نشانم
به قلبم هستی و آرام جانم 
مرا از خود بدان عادل فنائی 
که من هم مهر تو از خود بدانم 


همه گلبوته های شعر و ترانه 
به دنیای مجازی جاودانه 
زِ بَس زیباست اشعار نابت 
یقین دارم که در قلبها بمانه 


منم پیرو مریدت عادل هستم 
که از گلبوته های شعر مستم 
تو استادی و هستی رهنمایم 
یقین دارم بگیری باز دستم 

علی کارگر (پیرو)
نظرات 4 + ارسال نظر
عادل فنائی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 18:06 http://adelfanaei.blogsky.com/

در این کشتی درآ، پا در رکاب ماست دریاها
مترس از موج، بسم الله مجریها و مُرسیها

اگر این ساحران اطوار می ریزند طوْری نیست!
عصا در دست اینک می رسند از کوه موسی ها

زمین آسمان جُل را به حال خویش بگذارید
کسی چشم انتظار ماست آن بالا و بالاها

بیاید هر که از فرهاد شیرین عقل تر باشد
نیاید هیچ کس جز ما و مجنون ها و لیلاها

همین از سر گذشتن سرگذشت ماست پنداری
همین سرها... همین سرهای سرگردان صحراها

شب قدری رقم زد خون ما تقدیر عالم را
که همرنگ غروب ماست صبح سرخ فرداها

محمدمهدی سیار

عادل فنائی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 16:46 http://adelfanaei.blogsky.com/

سلام ای ناله ی بارون

سلام ای چشمای گریون

سلام روزای تلخ من

هنوزم دوستت دارم

سلام ای بغض تو سینه سلام ای آه آیینه

سلام شبهای دل کندن هنوزم دوستت دارم

استاد گرامی سایه شما بر سرمن همیشه برقرار امیدوارم و آرزو دارم روزهای شیرین پاییز را با شادی و سلامتی سپری کنید .

عادل فنائی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:26 http://adelfanaei.blogsky.com/

سبو مست از لبِ فرزانه ‏ات شد
� غدیر � آمد پُر از � خُم � خانه ‏ات شد
خدا را شکر از این دل ، چون سرانجام
سرِ عقل آمد و دیوانه ‏ات شد !

عید غدیر خم بر شما و خانواده محترمتان مبارک . . .

9'/D AF' دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 22:14 http://adelfanaei.blogfa.com/

میلاد امام هادی ( ع ) مبارک . ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد