تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

چ بگویم

  چه بگویم بتو از عزت من کم نشود 


سینه ات محرم اسرار و دل و غم نشود 


انقدر نیک بدانم همه وقت در همه حال 



یار من هستی با دل من کس چو تو محرم نشود


علی کارگر (پیرو)


از ما به شما هزار ارادت


قربان وجود ناز و شادت

کرده است دلم به جان شیرین

برشعر و نوشته هایت عادت

یک لحظه نمی روی ز یادم

هر لحظه به لحظه ام به یادت

جان داداشی جناب پیرو

یادت واسه من شده سعادت

خواهم ز خدا که عمر عالی

طولانی و با نشاط بادت !

گفتن ز تو و نوشتن از تو

باشد قلم مرا عبادت . .
عادل فنائی
نظرات 2 + ارسال نظر
بنت الهدی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 21:38

همه چیز بستگی به حال و هوای دلت داره......

حال دلت که خوب باشد

آدمها همه شان دوست داشتنی اند ..

حتی چراغ قرمز هم برایت مکثی دوست داشتنی می شود

که لحظه ای پا از روی پدال برداری و بتوانی فکر کنی به امروزت،

که با دیروزت چقدر فرق داشتی؟!

حال دلت که خوب باشد ...

می شوی همبازی بچه ها؛

برای عزیزانت همیشه وقت داری

و یک دنیا مهربانی در چهره ات نهفته است؛

و چقدر لذت دارد که آدم حال دلش خوب باشه ...

mona سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 00:30 http://mona1980.blogsky.com

سلام دوست گرامی
طبع شعر خوب و با احساسی دارید
چقدر خوبه کسی بتونه به زبان شعر
احساسات درونشو مثل یک نوای موسیقیایی
به کمک زخمه ی واژه های بنوازد
بسیار صمیمانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد