تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

روزگار خوب


 روزگاری که تو هستی زیباست 

عطر تو پابرجاست 
عشق تو هم با ماست 
غرق افکار و مرام تو شدم 
بی تو اما سخت است 
ساکت و سرد و خموش 
تو که هستی همه جا نورانی ست 
کی دگر باره شبم طو فانیست 
ساحل امن تو را ارج نهم 
سینه ام نیست سراب 
همه عشقاست  و امید 
که تقدیم تو میگردد باز 
پیرو
 روزگارم خوش و خرّم ، زیباست 
روزگاری که پر از رویاهاست
پیرو م گشته معاصر با من
عطر رویایی پیرو به فضاست
من چقدر آدم شادی هستم
که دلم ثروت پیرو داراست
غرق افکارشم و دانش او
عشق دیرینه پیرو با ماست
ساکت و سردم اگر مبهوتم
که چرا من این جا او آ نجاست
کاش طوفان شود از غصه من
که دلم در غم عشقش دریاست
می نویسم که بگویم تبریک
روز ، روز دوستی در دنیاست
باد ایام به کامت و مبارک روزت
که به دل از غم تو صد غوغاست . . .
عادل فنائی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بنت الهدی سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 23:14

به سان رود...

که در نشیب دره..

سر به سنگ می زند...

رونده باش...

امید هیچ معجزی ز مرده نیست...

زنده باش...

«هوشنگ ابتهاج»

عادل فنائی دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:54 http://adelfanaei.blogsky.com/

سلام . شعرتون واقعاً زیبا بود . دست مریزاد . . .

روزگارم خوش و خرّم ، زیباست
روزگاری که پر از رویاهاست
پیرو م گشته معاصر با من
عطر رویایی پیرو به فضاست
من چقدر آدم شادی هستم
که دلم ثروت پیرو داراست
غرق افکارشم و دانش او
عشق دیرینه پیرو با ماست
ساکت و سردم اگر مبهوتم
که چرا من این جا او آ نجاست
کاش طوفان شود از غصه من
که دلم در غم عشقش دریاست
می نویسم که بگویم تبریک
روز ، روز دوستی در دنیاست
باد ایام به کامت و مبارک روزت
که به دل از غم تو صد غوغاست . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد