تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

سایه ای از بهشت

✦سلام و درود ناب شیدا به پاس شما
✦با طروات گشتم از عطر گل یاس شما

✦میدهم گاهی پیامی.یاسایه ای از بهشت
✦تا بگویم دوست دارم این وجود همچو الماس شما

✦شاد و مسرورم ای صمیمی دوست من
✦از کلام گرم و زیبا و با احساس شما

✦عاجزم از گفتن یک خط دیگر بیشتر
✦ساده میگویم که خیلی ممنونم سپاسم از شما



  من تشکر میکنم از لطف شیدا تا سما 

این طراوت ها همه از گلشن ناب شما 

سایه ساری از بهشت باهر پیام شادم کند 
پیرو تنها به خانه دوستی یادم کند 

کیمیا ست شیدا   دُری در  صدف در بحر پاک 
مهربان و مهر کو ش از اختلالها بیمناک 

عاجز و درمانده بودم همرهم شد با امید 
فرمه با مهربانی داد بر پیرو نوید 

وه چه زیبا و صمیمی هست شیدای عزیز
 وه چه زیبا و صمیمی  هست شیدای عزیز
نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِه) چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 19:06 http://shadeofparadise.blogfa.com

عجب شعر دل انگیزی

شعر مجذوب شیدا هم فوق العاده است. .


چقدر زیبا چقدر روان چقدر با معنا واقعا لذت میبرم.

عالی واقعا عالی من کم آوردم ....


فکر میکنم شعر مجذوب شیدا هم در جواب پیام من بوده


درود بی کران بر شما واقعاااااااا بی نظیر

نه این شعر ..تمام شعرها. .نه این وبلاگ هر وبلاگتون

روح آدم جلا پیدا میکنه. ..این هم از خوبیهایی مجازی و مردمانش هست

سلام
متشکرم که از اسکای هم دیدن کرده و با پیام زیبایتان مرا مشمول لطف خویش قرار دادید

بهارک دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 12:15 http://labkhande74.blogfa.com

راست کلیک وبمو بازکردم....ازتون سپاسگزارم بخاطر شعرای قشنگتون

بهارک دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 11:48 http://labkhande74.blogfa.com

سلام عموجان بخدااشکم دراومد بااین شعرای قشنگی ک فرستادین...واقعاازتون ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد