تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

نیاز با ناز

نیاز با ناز ندارد جای سودا

نیاز دوستان ناگفته پیدا 

توجه کن که اینجا نیست بازار

نکن با معامله دل را تو ازار

به بازار عمل عامل شدیم ما

ز عشق و عاشقی غافل شدیم ما 

نیاز و ناز هم جایش عوض شد 

به ناز تن هزاران جور مرض شد

نیاز من فقط حق و حقیقت

بلطف حق دل من کرده عادت 

نظرات 1 + ارسال نظر
گیتی رسائی پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 00:31 http://gitoly.ir

علی آقا خوب وقتی آدم داره توی یک جاده ی صاف و زیبا حرکت میکنه و هی بیفته تو چاله چوله بالاخره خسته میشه . من دلسرد نشدم . چون هدفی رو که دنبال میکنم جای دلسردی نداره . باید برم چون وقت زیادی رو جلوی خودم نمیبینم . ولی تصدیق میکنید که روحیه میخواد . خوشبختانه من امثال شما برادر خوبم رو دارم که شما سرآمد همه شان هستید . باعث میشوید از کار نیفتم ممنونم از اینهمه لطف شما از صمیم قلبم

شما استاد و راهنمای ما هستید
حضور شما بما روحیه میدهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد