تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

شیدا در سایه بهشت


سلام و درود بر دخت ایران زمین شیدا 


که با نام بر دوعالم پیامش   چنین پیدا


روزهای تازه و انرژی ناب خدا 


گویمت َفرمِه مبارک همه تقدیم شما


فرق روز خوب و بد را حال تعیین میکند 


گر که ما غافل شویم از نیک و شد ای وای ما


حس زیبایی جود و حس باب از سوی حق 


میگذارم مشترک شَم من و احوال شُما


خواسته هایت صمیمانه و ناب است دوست من 


لیک گفتاری که از نهج البلاغه هت با یاد خدا


هست اخلاقت نکو با شخصیت هستی شما 


این خصوصیات اخلاقی مثبت هست در ارتقا


باشما بودن برایم از بهترین لحظه هاست 


لحظه همراهی پیرو با فرمه مدام یاد خداست

تصاویر زیباسازی نایت اسکین تصاویر زیباسازی نایت اسکین
نظرات 2 + ارسال نظر
عادل فنائی جمعه 22 آبان 1394 ساعت 02:02 http://adelfanaei.blogsky.com/

زخم ها بسیار اما نوشداروها کم است

دل که می گیرد تـمام سحر و جادوها کم است

هر نسیمی با خودش بوی تو را آورده است

بادها فهمیده اند اعجاز شب بوها کم است

تا تو لب وا می کنی زنبورها کل می کشند

هرچه می ریزی عسل در جام کندوها کم است

بیشتـر از من طلب کن عشق، من آمـاده ام

خواهـش پرواز کردن از پرستوها کم است

از سمرقند و بخارا می شود آسان گذشت

دیگر این بخشش برای خال هندوها کم است

عاشقم، یعـنی برای وصف حال و روز من

هرچه فال خواجه و دیوان خواجوها کم است

من همین امروز یا فردا به جنگل می زنم

جرأت دیوانگی در شــهر ترسوها کم است

رضا نیکوکار

خاتون جمعه 15 آبان 1394 ساعت 12:24 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام بازم ممنون.
عه شمام دو تا وبلاگی هستید؟؟؟؟
موووووووفق باشین

بله مم دوتایی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد