تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

ای اشنا سلام


 آوای دلی رسید زِ بانوی کویر 


این فاصله را بگیر اَز من تو بگیر 
با اینکه صدا سخن ز عشق بود ولی


بییتاب شدم چوُن آن پَرستوی کویر 


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


سلام و شب بخیر ای آشنای خوب هر روزم 


تو ای روشنگر شبها که بی تو سخت میسوزم


کویرَم تشنه باران لطافتهای آن هستم 


زمین و آسمان عشق را خواهم به هم دوزم


تصاویر زیباسازی نایت اسکینتصاویر زیباسازی نایت اسکینتصاویر زیباسازی نایت اسکین

نظرات 1 + ارسال نظر
عادل فنائی جمعه 22 آبان 1394 ساعت 02:01 http://adelfanaei.blogsky.com/

به رسم صبر ، باید مرد آهش را نگه دارد

اگر مرد است ، بغض گاهگاهش را نگه دارد

پریشان است گیسویی در این باد و پریشان تر

مسلمانی که می خواهد نگاهش را نگه دارد

عصای دست من عشق است، عقل سنگدل بگذار

که این دیوانه تنها تکیه گاهش را نگه دارد

به روی صورتم گیسوی او مهمان شد و گفتم

خدا دلبستگان روسیاهش را نگه دارد

دلم را چشم هایش تیرباران کرد، تسلیمم

بگویید آن کمان ابرو، سپاهش را نگه دارد

سجاد سامانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد