تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

شعر تنهایی(دخنرم اهو)

  


ابری در آسمان در اوج انتظار

بارید و گونه ام یخ کرد در ان غبار

در زیر بارش باران و برف و باد

من بودم و خودم بی یار و بی نگار

شب بود و هاله ی وهم پراز حزین

قلبم چنان تپید چون لاله ها،زار

در سایه ی درخت در ان شب سیاه

آغوش کشیدم خود را هزار هزار

سرمای این اتاق،از جان من برو

من انس گرفته ام با ناله های زار

آهو،بمیرم بر حال و روز تو

کز تو نمانده است جز رخسار تار

(آهو)
 
Ahoo • پنجشنبه،‏ ۲۲:۱۷
نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:06 http://lovelyrain91.mihanblog.com

سلام ... شبتون مهتابی ... محبت دارید بزرگوار ... نه بابا استاد من کجا شعر کجا سرودن کجا ؟؟؟!!!

اختیار دارین من قبولتون دارم

لیلی یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 21:43 http://lovelyrain91.mihanblog.com

بگذار زمین روی زمین بند نباشد

حافظ پی اعطای سمرقند نباشد

بگذار که ابلیس در این معرکه یکبار

مطرود ز درگاه خداوند نباشد

بگذار گناه هوس آدم و حوا

بر گردن آن سیب که چیدند نباشد

مجنون به بیابان زد و... لیلا ولی ای کاش

این قصه همان قصه که گفتند نباشد

ای کاش عذاب نرسیدن به نگاهت

آن وعده ی نادیده که دادند نباشد

یک بار تو در قصه ی پر پیچ و خم ما

آن کس که مسافر شد و دل کند نباشد


آشوب همان حس غریبی ست که دارم

وقتی که به لب های تو لبخند نباشد

در تک تک رگ های تنم عشق تو جاریست

در تک تک رگ های تو هر چند نباشد

من می روم و هیچ مهم نیست که یک عمر...

زنجیر نگاه تو که پابند نباشد...

وقتی که قرار است کنار تو نباشم

بگذار زمین روی زمین بند نباشد...

بسیار زیباست
انتخاب ما عالست

سلام
ممنون از حضور وابراز لطفتان به وبلاگ پارک شهر.
وبلاگ خوبی فراهم کرده ای و دلمشغولی ادبیات و شعر برای گفتن حرف دل ٫ کار درستی است و حضور در جمع دوستان هم عقیده و آموختن تکنیکها و سبکهای بیان شعر ٫ باعث رشد معنوی و زیبایی بیشتر مطالب و ماندگاری آنها میشود و حرفهای دلانه به شعرهای دلانه تبدیل وموجب رضایت خاطر بیشتر خودتان هم خواهدشد. دراین زمینه میتوانید از راهنمایی های دوست دانایی چون آقای عادل فنایی که وبلاگ خاص شعر دارند بهره ببرید چون شما ذوق بسیار خوبی برای سرودن شعر دارید و در لابلای کلامتان مضامین ناب دیده میشود.موفق باشید.
یاعلی

چم
من هم اکنون هم از راهنمائیهای ایان بهره مند هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد