تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات
تنها در خانه

تنها در خانه

ادبیات

عشق بارانی من باتو


لَعل و نگین با تو جِنان روشن است 

عشق بارانی تو با من است 

یاد تو هست بر دل من تا سما 


لیلی نوشت های تو هم با من است 

لاف نزنم باتو بگویم کنون 

دشت مجازی باتو چون گلشن است 

یاقوت و درُ در برتان هیچ نیست 


پیرو بگُفت لیلی وبِت اَحسن است

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی جمعه 29 آبان 1394 ساعت 21:50 http://lovelyrain91.mihanblog.com

روزی پشیمان می شوی آن روز خیلی دیر نیست
روزی که دیگر قلب من با عشق تو درگیر نیست
آن روز می بوسی مرا در قاب عکس ساکتی
زل میزنی چشم مرا سهم ات بجز تصویر نیست
با گریه می گویی بیا با بغض می خوانی مرا
دیرست دیگر.. حس من بر پای تو زنجیر نیست
پُک می زنی یاد مرا با طعم سیگار وُ جنون
میسوزی از آهی که خود گفتی که دامن گیر نیست
روزی میان اشک وُ خون هم پای شعرم می دَوی
با درد می گویی به خود دیگر مرا پیگیر نیست
آن روز تنها می شود هم تخت و هم پیراهن ات
می خواهی ام می خواهی ام لیکن دگر تقدیر نیست
با او به خلوت می روی با او بَغل می نوشیُ
پایانِ آن مستانگی جز ناله ی شبگیر نیست
آن روز می کوبی به در آشفته و آشفته تر
حسرت عذابت میدهد قلب تو بی تقصیر نیست
روزی نشانی ِمرا از کوچه ها می پرسی ُ
راهت نمی افتد به من خودکرده را تدبیر نیست




سلام و درود بر استاد بزرگوار ... زبانم از محبت های شما قاصره ان شالله در پناه ایزد منان مانا و پایا باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد